22. heinäkuuta 2020

Keittiön komistus








Nyt se löytyi - komistusten komistus. En puhu tällä kertaa miehestäni ;). Pitkään olen haaveillut vaakasta, mustasta sellaisesta. Olen yrittänyt valkoisella sekä vihreällä - ei onnistunut. Musta on niin komea - ehkä sen tekee sellaiseksi juuri se, ettei sitä ole vuosien etsinnästä huolimatta löytynyt. Siinä se nyt kököttää - enkä malta olla kurkkimatta sitä jääkaapin ohi sujahtaessa. 

Mies ei aina ole ihan yhtä iloinen näistä työmatkalla tehdyistä löydöistä. Tämäkin huusi minun nimeäni Kuhmoisten kukkakaupan ikkunassa. Ikkunat ovat parhaita sisustuslöytöpaikkoja. Usein olen ensin varovasti kurkannut ja sitten sortunut johonkin ihanaan. Kukkakaupassa Kuhmoisissa todellakin tulen käymään ohi ajellessani. Melkein jännitän ensi viikkoa ja sitä seuraavaa. Ne viikot vietän Vaasassa työmatkalla. Illat saattavat kulua sisustuksen merkeissä. Kerron sitten, miten kävi - ja mahtuiko kaikki autoon ;).

Aurinkoa viikkoon, Ilona

Kaupallinen yhteistyö 

3 kommenttia:

  1. Onpa upea löytö ja tulee kyllä esille niin hyvin mustana. Minulle passaisi sellainen vihreään menevä vaaka :)
    Kaunista viikkoa sinulle Ilona <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, melko särmikäs ;) Ihanaa vihreää kautta Outi täältä, Ilona

      Poista
  2. Komea on! Todellakin! sai hyvän kodin!

    VastaaPoista

Ihanaa olisi lukea viestisi!