26. joulukuuta 2017

Ovikatos ja hurjan suuria päätöksiä ;)







Saattaa olla, että minulta on kysytty tässä matkan varrella useammin kuin kerran - olenko tosissani? Tietysti olen tosissani tilatessani keittiökalusteet ilman jalkoja, koska teen ne kynttilänjaloista ;). Miestäkin on pitänyt vähän vakuutella näissä asioissa. Kummallista, miten hän vertaa minua tuuliviiriin. Olen saattanut vaihtaa mielipidettä kerran - tai ehkä parikin. Tällä hetkellä mietin, mille näyttäisivät mustat jalkalistat sisällä.

Olen kaikesta huolimatta saanut valittua yhden tapetin, joka on tämä. Kuvan kaappasin Tapettitaivaan sivuilta. Tapetissa on melko tarkkaan uuden kodin sisäpuolen sävykartta. Osaan seinistä haluaisin maalia, raikkaan harmaata ja ehkä valkoistakin. Olen muuten saanut päätettyä keittiökalusteiden sävynkin. Se on harmaa, eikä sitä voi enää muuttaa - kalustemyyjän onneksi ;). Hän saa jälleen hengittää vapaasti ;).

Ovikatoksesta on tullut tosi paljon tiedusteluja, joten tässä on sellaista suunnitteleville sen toimittaja. Minusta hinta ja laatu kohtaavat hyvin toisensa. Katos on niin vahva, että se kantaa miehenkin painon. Oman katoksen tilasin oven mitoilla suoraan netin välityksellä. Katos saapui kotitoimituksena tänne toiselle puolelle Suomea.




Voitte uskoa, että on välillä haastavaa olla tämä sisustaja. Tosin epäilemättä sisustajan miehelläkään ei aina ole kovin helppoa :). Sisällä kodissa on tässä vaiheessa vain betonilattiat, mutta onneksi on kuitenkin päätetty ne vetimet.

Olen luvannut olla ahkera näppyhanskojen käyttäjä ja kantaa sisälle seinälevyjen kuormat. Johtuen huoneiden jättikorkeudesta - se saattaa olla hieman koomista puuhaa. Aina en ole varma siitä, viekö levy minua vai minä levyä.

No, nyt kuitenkin olen päättänyt selättää levyjoukon salaisilla lihaksillani ;).

Ilona

Ulkosävykartta on täällä.


5 kommenttia:

  1. Tsemppiä levyjen selätykseen :), älä anna levyjen voittaa!
    Ihanan tapetin olet valinnut ja jotenkin ne mustat listat ei kuulosta huonolta ollenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä on kasaa jäljellä. Pitää valmistautua taisteluun kahvin ja pullan avulla, levykasat siis vaviskoon ;) Nyt on hyvä päättää listojen olevan mustia, aina voin vedota Outin olleen samaa mieltä :)

      Poista
  2. Katos on hieno! Kiitos vinkistä 😊

    VastaaPoista
  3. Hei Ilona!ihana talo ja hieno ovikatoskin.itse asun uudenkaupungin lähellä ja ihastellut niitä vanhoja taloja,joissa on juuri noita ovikatoksia.mutta tuleeko joskus kuvia wc ja kylpyhuone tiloista ja materiaaleista?niitä innolla jään odottelemaan.ja oikein hyvää uutta vuotta 2018.

    VastaaPoista
  4. Fasetti myy muuten sorvattuja puujalkoja, saattaisivat kestää vähän paremmin, kuin kynttilänjalat :) T. Kotivaaraska

    VastaaPoista

Ihanaa olisi lukea viestisi!