18. lokakuuta 2013

Minun joulukirjeeni sinulle!











Joulukirjeeni sinulle!
Aamulla on satanut lunta, valkoinen hanki kannattelee pieniä lintuja lintulaudan alla. Leivinuunissa on yön aikana hautunut riisipuuro perheelleni. Rakastan tätä ohikiitävää hetkeä. Olen herännyt ennen lintuja jouluaaton aamuun. Istun kuuntelemassa joululauluja ja en vain voi välttyä kyyneliltä. Onneni on olla tässä kodissa odottaen perheeni heräämistä. Punaturkkinen koirani odottaa kanssani yhtä malttamattomana pian herääviä. Ensin kömpi keittiöön lapseni-uninen lapseni, jota halaan vuoden jokaisena päivänä. Tänään halaan häntä erityisen pitkään ja nostan tuon pienen ihmisen syliini.Mietin kuinka kauan minulla on aikaa tehdä näin ja päätän iloita jokaisesta hetkestä. Viimeisenä  lieden lämmittämään keittiöön laskeutuu yläkerrasta mieheni, jolle moiskautan joulusuukon yllätykseksi. Minä olen tänä jouluna tehnyt itselleni lupauksen, en jätä mitään huomiseen, en unohda sanoa minä rakastan sinua enkä hellää halausta tai suukkosta.
 
Näin alkaa minun kirjeeni sinulle Lumoava Joulu- kirjassa. Tänään olen  hyppinyt ja keikkunut onnesta - se on täällä painomusteen tuoksuisena. Minun unelmani on toteutunut. Joulukirja on ollut haaveeni ikuisuuden. Inspiroimassa minua on ollut ehdottomasti Leena. Hän ilmoitti eräänä päivänä odottavansa joulukirjaa täydellä tunteella. Harri - the kustantaja tietysti aina ensin epäilee, ja lopuksi antaa lenkkiin vihdoin haaveelleni. Tänään tässä hetkessä on taikaa - Lumoava joulu on totta. Minun kirjeeni lisäksi kirjan sivuilla on aivan ihania joulukirjeitä teille Joelilta, Riikalta, Marialta, Jonnalta ja Susannalta. Halaus teille jokaiselle. Tänään kirja on kipaissut myydyimmäksi sisustuskirjaksi - se saa minut ikionnelliseksi. Olette aarteita!
Halaus siis sinne, ja niin Lumoavaa Joulua minulta sinulle,
Ilona

23 kommenttia:

  1. Toi on pakko tilata :-) Onneksi olkoon kirjasta, ihanalta kuulostaa ja näyttää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Merja, joulu on aivan hetken päästä täällä :)

      Poista
  2. Maltan tuskin odottaa, että saan kirjan käsiini ihan pian <3 Iso kiitos itsellesi ihana tämä on mielettömän hieno juttu! Onnea onnea! Ja oli kunnia olla mukana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jonna, upea retki kanssasi. Joulukirjettäsi lukiessani tuli ihanan lämmin olo, aivan kuin hetki olisi pysähtynyt <3 <3

      Poista
  3. Ihanalta kuulostaa ja näyttää, onnea kirjasta :-) Ihan pakkohan toi on tilata

    VastaaPoista
  4. Oi, mikä teksti♥ Nyt todellakin toivon, että kirja saapuu pian;) Miten voisimme olla ilman Ilonan joulukirjaa, sitä jaksoin ihmetellä ja siitä unelmoida. Onneksi unelmat voivat muuttua todeksi, kun oikein kovasti toivoo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanainen Leena, juuri mietin tuota päivää, jolloin kaikki sai alkunsa. Olet ihanan voimaannuttava nainen :)
      Ilona

      Poista
  5. Selailin juuri kirjaa kaupassa ja nyt harmittaa, etten ostanut. On siis tehtävä huomenna reissu kauppaan, ihan vaan hakeakseni tuon kirjan. Niin ihanalta se vaikutti.

    VastaaPoista
  6. Ihanalta kuulostaa! Odotan itsekin niin kovasti Joulua <3

    VastaaPoista
  7. Minun täytyy vielä malttaa odottaa kuukausi, ennen kuin saan tämän ihanuuden käsiini :) Äitini nimittäin on ostanut sen minulle synttärilahjaksi. Odotan siis innolla vanhenemistani ;)

    VastaaPoista
  8. Hurmaava hyppy edellisen postauksen kesästä suoraan jouluun :D
    Ja tuossa kirjassa on kyllä maalimast suloisin kansikuva!

    VastaaPoista
  9. Minulla oli tuo kirja tänään selattava, mutta pian se on omani.
    Ihanaa syksyn jatkoa sinulle.

    VastaaPoista
  10. Voih <3 Tuo kirja on aivan pakko saada!!! Kuulostaa aivan ihanalta ja tunnelmalliselta kirjalta :) Onnea sinulle unelmastasi <3

    VastaaPoista
  11. Kirjan täytyy olla ihana...senhän näkee jo kansikuvasta. Se lumosi minut heti ja olen varma että kirjan sisältö tekee sen myös. Kiitos Ilona ja mukavaa joulun odotusta :)
    JonnaT

    VastaaPoista
  12. Ihana lukea kun jonkun tuollainen unelma on käynyt toteen <3

    VastaaPoista
  13. Kauniit aloitussanat kirjassasi, haluan tuon ehdottomasti omakseni! Hieno tunne, kun unelmasi joulukirjasta on toteutunut. Tänä vuonna erityisesti on tehnyt minulle tiukkaa luopua kesästä, vaikka syksy on ollut mitä kaunein. Tänään illalla tunnelmoin takkatulen ääressä ja selailin jo Talven taikaa-kirjaasi... nyt alan päästä tähän hetkeen ja nautin siitä. Talvi ja joulu saavat tulla!

    VastaaPoista
  14. Upea kirja! Kauniita kuvia, lämpimiä sanoja, sydämellisiä ihmisiä ja paljon tunnetta. Sinulla on Ilona erityinen taito!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Joel, ihana oli saada sinut mukaan Lumoavaan Jouluun. Kuvasi pysäyttävät juuri sen käsillä olevan hetken - sen vangitseminen kuvaan on upeaa!

      Poista
  15. ♥♥ Kylläpä meni kylmät väreet tätä lukiessa. Teet niin hienoja kirjoja!

    VastaaPoista
  16. On kyllä hienoa, että tälläisiä kirjoja tehdään ja ostetaan edelleen, vaikka netti on pullollaan inspiraation lähteitä. Kirja on kuitenkin aina kirja ja sama lehtien kanssa, ainakin minulle.

    Löysin hiljattain blogi(e)si pariin ja jäin lukiaksi samantien! Kiva kun jaat näitä ihania asioita meidän muidenkin iloksi! :)

    Menestystä kirjallesi!

    VastaaPoista
  17. PARAS JOULUKIRJA ikinä !!!! Vieläkin oon kirjan Lumoissa, nyt jaksaa tehdä hommia ja illalla uudestaan ihailemaan ;) tunnelmallista joulun odotusta Päivi pohjoisesta

    VastaaPoista
  18. Pakko hehkuttaa vielä ON SE !!!! Päivi pohjosesta

    VastaaPoista

Ihanaa olisi lukea viestisi!