24. toukokuuta 2019

Uusi aika





Tänään on tullut aika painaa Olisipa aina joulu - kirjan kansi kiinni. Tarkoittaa sitä, että olen kirjoittanut sen sanat lauseiksi ja nivonut ne kuvien kanssa liitoksi. Ensi syksynä ilmestyvä kirja on minulle tärkeä - ehkä tärkein. Sillä olen päättänyt kirjoittaa oman kirjani loppusanat viimeisen kerran. Takana on upeista upeimmat retket ja minulla on ollut kunnia kirjoittaa niistä. Hienoa on päättää tähän kirjaan, sillä minä olen juuri sitä mieltä - Olisipa aina joulu.

Kirjoittaessani ensimmäistä kirjaani oli Neilikka aivan pieni, tänään kirjoittaessani viimeisen rivin - on se kirjoitettu Neilikalle. On aika sulkea ovia ja mennä kohti tuiskua ja tuulta - on aika. Onneksi kustantajani on luvannut jättää oven raolleen, jos vielä palaisin. Koskaan en sano hyvästi - vain hetkeksi näkemiin.

Kiitos jokaiselle kirjan lukijalle ja joulukirjan kannen avaajalle. Olen kirjoittanut sen rivit - kaikella sillä tunteella, jotka jäävät sivuille asumaan. Kiitos teille tässä ja menneissä kirjoissa mukana olleille - on aika tehdä retkiä muulla tavalla. Olen jo pakannut kameran valmiiksi, nähdään siis kesällä.


Kiitos
Ilona

4 kommenttia:

  1. <3 Aina pitää jättää ovi vähän raolleen <3
    Ihanaa viikonloppua sinulle Ilona!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä - onneksi on ovi takana, ja tieto siitä - että sinne voi kurkata viiman yltyessä. Ihanaa viikonloppua Outi sinne sinulle ja perheellesi :)

      Poista
  2. Silloin kun sain käsiini Sinun ensimmäisen kirjasi niin olin ihan että mitä ihmettä, voiko näin kaunista olla kansien sisällä ♥ Muutama kirja on minulla tallessa, niiden sivuja usein kääntelen, uudestaan ja uudestaan. Sydämenmuotoiset Kiitokseni Sinulle Ihanainen Ilona ♥ olet antanut niin paljon ja niin kaunista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Leena - olipa kauniisti sanottu, sydänjälki jää. On ollut niin hienoa kirjoittaa ja kuvata elämästä. Onni on kustantaja, joka on antanut tunnelmien piirtyä niin - kuin ne ovat olleet. Tarinat jatkuvat vain eri tavalla kuin ennen - tai oikeastaan ne ovat kovin samanlaisia jatkossakin, vaikka ei kirjaan tulisivatkaan ♥

      Poista

Ihanaa olisi lukea viestisi!