28. joulukuuta 2019

Kohti tulevaa vuotta









Vuosi kääntyy kohti loppuaan, vaikka ei sen toivoisi päättyvänkään. Matkoja vuoteen on mahtunut monta. Olen tavannut ihania ihmisiä - saanut olla vieraana heidän kodeissaan, mökeillään, saunoillaan. Välillä olen nipistänyt itseäni varmistaakseni, että olen hereillä. Sinisen hämärän laskiessa, savun leijaillessa piipusta kohti taivasta ja kynttilöiden liekkien lepattaessa - on se täydellinen hetki. Tai oikeasti niitä on niin monta, eri paikoissa - jokaisessa omalla tavallaan. Kamera juttuu lapsen hymyyn, riemukkaana juoksevaan koiraan, ystävyksiin tai sinuun, joka kimallat varmuudella.

Olen päättänyt kuvata niin paljon, kuin pystyn - sillä muutoin eivät hetket voisi jäädä elämään. Myönnän matkojen olevan pitkiä, mutta niitä retkiä ei kadu - muistelee vain hymyillen. Tapaan sinut kerran, toisen kerran ja huomaan tulevani jo kolmatta kertaa. Viime viikkoina olen vieraillut jo vuosikymmenen kanssani jollain tapaa retkeilleitten ihanien luona. Kertaamme tuttujen kuulumisia, muistelemme aikoja ja rakennamme uusia sisustustarinoita. Olen varmasti tulossa myös sinun luo kylään - jos en muista kysyä, voit aina viestittää. Uusi vuosi - siitä tulee hienoin ikinä!

Niin hyvää uutta vuotta täältä sinne, Ilona


6 kommenttia:

  1. Pomppi se teksti, siis en tiedä mitä sinne tuli...
    Kiitokset Sinulle kaikesta ihanasta, niin paljon ja niin kaunista.
    Toivon Sinulle oikein ihanaa tulevaa vuotta. t. Leena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leena kiitos sinulle - niin monet hymyt olen saanut viestiesi mukana. Tulevan vuoden toivon olevan siellä kovin kauniin, Ilona

      Poista
  2. Oikein ihanaa uutta vuotta ja kaikkea kaunista sinulle Ilona <3

    VastaaPoista
  3. Kauneinta tulevaa vuotta Outi sinne sinulle ja perheellesi - Ilona

    VastaaPoista
  4. Mitä ihania tunnelmia.
    Mieli rauhoittuu ja sydän lepää ❤️
    KIITOS

    VastaaPoista
  5. Niin kauniisti ikuistat kaiken kamerallasi ja ihanasti sanasi soljuvat tekstiin. Työntäyteistä alkanutta vuotta sinulle Ilona 💖

    VastaaPoista

Ihanaa olisi lukea viestisi!